STER inSIGHT TOOL

Facilitaire organisaties bevatten veel informatie over de verschillende dienstverleningen, waarbij het overzicht vaak ontbreekt. Leveranciers leveren op hun eigen manier afzonderlijke managementrapportages aan en ook intern zijn er talloze Excel bestanden en rapportages vanuit FMIS systemen beschikbaar. Om vanuit deze data benodigde informatie te filteren is een tijdrovende klus. De SiS-tool geeft u het overzicht terug in één dashboard.

Uw top 5 diensten in één overzicht.

De SiS-tool geeft een duidelijke weergave van de meest relevante facilitaire informatie van uw organisatie. Het wordt in één oogopslag duidelijk waar u staat wat betreft o.a. KPI’s, budget, (uren)begroting en bezetting, aan de hand van parameters.

  • Houd de controle over uw diensten;
  • In te richten a.d.h.v. specifieke wensen;
  • Eenvoudig deelbaar met collega’s of leveranciers;
  • Houd kostbare tijd over.

Uw op maat gemaakte dashboard wordt ontworpen aan de hand van het volgende stappenplan: 

Fase 1 – Op basis van uw vraagstuk en specifieke wensen wordt er door onze experts een raamwerk ingericht. Gedurende deze fase is het noodzakelijk goed na te denken over de beschikbare informatie en het zo accuraat mogelijk aanleveren hiervan.

Fase 2 – Tijdens een gezamenlijk evaluatie worden naar wens aanpassingen doorgevoerd, zodat het raamwerk compleet is.

Fase 3 – Nieuwe data wordt elke maand verzameld ten einde de tool up-to-date te houden. Gedurende deze periode maakt u gebruik van een abonnement.

Benieuwd hoe wij u overzicht kunnen bieden en tijd kunnen besparen? Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden.